Saturday, August 20, 2011

Trial PMR (1)

assalamualaikum .
hehe , today aku nak cerita pasal trial PMR ! yang mula khamis lepas , 18.08.11 , mula dengan kertas bahasa melayu (2) haa . gilak laa . pening ohh nak cari isi karangan umum . yang karangan berpandu aku senyum je jawab , karangan umum aku sengih + bengang sikit timed jawab .tapi alhamdulillah Allah permudahkan untuk aku and kawan kawan aku menjawab . hehe . thank you ALLAH . then lepas rehat pulak , jawab kertas soalan bahasa melayu (1) , soalan boleh tahan laa . yang tak boleh belahnya , bukak je paper satu kelas gamat sebab tgk gambar model perempuan yang duduk bersimpuh tuhh . almaklumlah , cetak berwarna lagi tau . LEMBAGA sekarang dah KAYA .dulu balck and white je jawab peperiksaan . haha . jakun kan kami . haha . 20 minit lepas menjawab , jawab kertas sc (1) pulak . agak senang jugak la soalan . tak ada lah susah mana . *ececec , senang la sangat , * tapi tak berani target A takat lulus sudaahh laa . yang penting dah buat yang terbaik . aku dah cuba buat sedaya upaya . okay keesokan harinya , nasiblah jawab sejarah je . tu pun aku buat latihan je dari mula sekolah sampai la masa menjawab . lepak ngn nisa and intan . fiqah ngn farah lepak ngn mai , fateha n fyda . biha pun lepak ngn aku . haha . duduk berempat terus susah nak belajar . tapi buat latihan dekat dalam buku nisa memang berbaloi , duatiga soalan yang sama masuk exam . untungkann *untungglahhh , -,- . tapi ada jugak aku lupa , takpe-2 sekurangkurangnya aku dah ada keyakinan bila menjawab peperiksaan .
okay aku akan update pasal trial dalam Trial PMR(2) . see yaa
choww

No comments:

Post a Comment