Thursday, August 2, 2012

Ujian 2

 
Hi. Ahaksss. Yes. Aku exam mula isnin lepas. Paper paling best aku jawab, aku rasaaaaaa, mmmmm sivik kut. Sebab soalan dia sangat susah ye. Serius ni. Sangat susah! -,- tengok lah cikgu akaun aku yang buat kan. Buat addmath tadi, err . Gagap otak aku nak buat. Akaun pun sama je. Cikgu pandai bena aturkan akaun dengan addmath satu hari yang sama. Sayang cikgu :* ekeke. Semalam exam ekonomi dengan agama. Eh. Ye ke?  Bukan bukan. Ekonomi dengan Sains. Huaaaaaa, sains tuh ok lah lagi. Ekonomi tuh. Eergh, sayang gilaaa. Graf tersalah buat kut! Rugi. Takper lah. BM n BI ook la jugak. Tapi apsal cikgu BI aku tak ajar poem yang masuk haritu ah? Ni nak marah ni. Ekekeke. Btw, ramadhan kali ni sangat menyeronokkan. Teeheeeeee >< Dah la. Kena pergi doluuu. Assalamualaikum :))

No comments:

Post a Comment