Friday, February 15, 2013

2013

 
15 Feb 2013. Alhamdulillah. Masih bernafas. Masih berpeluang untuk beramal. Jam menunjukkan pukul 1.28 AM. Dan aku masih belum menidurkan diri ku. Eheee, ayattt! Amboi. Hmm. 2013. Apa yang special? 

Banyakk! Ya. Banyak yang special! Sungguh~

Tahun besar buat aku. Yelah. SPM kan. 
First day bukak sekolah. Not bad. Boleh tahan. 
Yang bestnya, aku tengok ramai budak sekolah aku yang dah hijrah.
Ya. Hijrah jadi yang lebih baik. 
Alhamdulillah. Senyum je tangok diorang. Bukan senang nak berhijrah. 
Bukan semua orang dapat hidayah Allah. 

Kalau buat list, banyak benda aku nak buat tahun ni. 
Kalau boleh nak aktif dakwah. Aktif program yang IKRAMTeens anjurkan. 
Semalam dah terlepas Flashmob 'Say NO to Valentine'. Tak ada rezeki nampaknya. 
Ahad ni pula, #TeamHijrah ada buat #StreetDakwah #JomSolat. Again, aku tak dapat join.
Papa kata sebab tahun ni SPM. Kena kurangkan keluar rumah.
Sedih aku. Huuu. Tapi takpelah. 
Tahun depan kita buat macam macam kalau panjang umur. Allah izinkan :)

Sekarang tengah cuti Tahun Baru Cina. Kerja sekolah banyak. Aku buat. Tapi sikit. Ehehe. Bukannya apa. Malas tanpa sebab. Err. Penyakit betul! Aigooo~
Mood SPM bukan tak ada. Ada je, tapi kesedaran tu tipis macam kulit bawang. 
Allahuakbar! Alyaa alyaa. Apa lah nak jadi ni. 
 
Mission tahun ni :
-Berjuang untuk capai redha Allah.
-Banyakkan cinta pada Rasulullah.
-Hormat mama papa*takmau jadi anak derhaka..*
-Baiki ukhuwah yang tercompang camping
- BERJUANG UNTUK SPM!!!
 
Doakan aku ya! :)

No comments:

Post a Comment