Thursday, September 15, 2011

When PMR nak menyerang

assalamualaikum ..
hyep u olzzz . haha . PMR wehh ! 04.10.11 . dekat dah . hari ni 15.09.11 , next week aku ada exam pra-percubaan ke2 , aku suka bila ada exam . sekurang kurangnya aku tahu tahap kepandaian aku . haha . aku bersyukur walaupun Allah tidak memberi aku kepandaian macam adi putra tu , tapi aku still ada matlamat hidup yang aku nak BERJAYA . siapa tak nak berjaya kan ? org yang tak sekolah pun ada cita cita , ni pulak yang bersekolah . lagi la ada cita cita kan . PMR ni tentu kan segalanya . aku nak buat yang terbaik . sebaik yang mungkin . nak masuk asrama .. sebab ? aku nak berdikari la kot . lagi pun aku tak pernah merasa berjauhan dengan family . biarla aku biasakan kan .

seriously aku takot nak amik exam PMR ni . sampai sekarang prestasi aku ckup cukup makan je , aku tak nak aku menyesal nanti . nanti dah tak guna kalau menyesalkan . :') , i will do the best .

I love Allah,
I love Rasulullah,
I love mama papa ,
I love kaka , abg n adik,
I love kawan kawan .

pray for my best . :')

No comments:

Post a Comment