Thursday, October 13, 2011

Bila PMR dah TAMAT

Assalamualaikum :)
teeheee , okay . BEBAS dahhhhhh :) . huiii , lega aku rasa bila PMR dah lepas . tapi lepas lepas la jugak . result tak tahu lagi . grrr , yang penting aku dah buat yang terbaik . aku tak nak la dapat result yang terul teruk . untuk masa depan sendiri jugak kan kan kan ,. :)
paper-paper yang aku jawab tuu semua aku buat , kalau ada pun , buat buat tak ada je lah kan . hihihi .
perancang lepas PMR ?
Hah benda ni yang paling aku bosan . bukannya sebab apa , memang la malas nak pergi sekolah , tapi sampai dekat sekolah , bosan jugak . tak buat apa , pertandingan main futsal bagai ? aku tak nak masuk lah . kang kalah kena bahan *okay.berfikiran.negatif.betol,.aku.ni.*
apa apa pun , dekat library tu lagi banyak kerja aku kena buat , tadi pagi lepas aku rehat terus cabut naik library . malas aku nak masuk dewan . lepak lepak dekat bilik berhantu tu jap . dalam 20 minit lepas tu mulakan tugas perolehan buku yang di bantu oleh dua org kawan rapat aku . nisa and intan . hehehe :) thanks korang sebab mudahkan lagi kerja aku . :D
balik rumah tadi dah pukul 3.50 . hah , sebelum balik tu pasang niat nak balik kul 2.30 . lasty balik pukul 3.30  ptg . haha . takpe takpe , budakbudak laki sengal tu ada teman aku dekat library sekali . ada jugak kawan nak bergaduh kan . haha . nasib korang ada . hihi . lain kali lepak library je lah . :D

#nanti aku updates lagi keyhh :) chaoo .

No comments:

Post a Comment