Thursday, December 1, 2011

Hello Disember .

Assalamualaikum .

Today , 1.12.11 :)

First entri for this month :) yeah . walaupun dah malam . mata aku ni tak mengantuk ,
hee . sebab ? entah . petang semalam aku bantai tidur lama gamaknya . haha . apa punya perempuan lah .
by the way , bulan ni dah bulan 12 , so next month bulan 1 . so SEKOLAH laaa . cuti pun dah habes laaa . sepanjang cuti ni nak kata bosan , adalah juga . duduk rumah je kan . tapi ada la jugak balik kmpg . heheh . tu yang best tuu . dapat jumpa sesedara yang jauh dimata dekat dihati :)

hari tu aku pergi Shah Alam , pergi PPAS . best dekat sana . memang sesuai untuk studi . aku harap nanti dapat la pergi sana lagi . dengan siapa? err . sorang lah kot . nak pergi dengan siapa lagi kan . hihi .

hari yang balik kampung tu 27.11.11 . hari pernikahan kakak sepupu aku , kak Nurul . hee . Alhamdulillah , selamat pun jadi isteri orang . walaupun hujan , kemeriahan tetap terasa . weehee~~

afterthat , isnin aku pergi OU , dengan angah . aku dengan dia dgn adek aku sekali laa . kiteorg serang MPH . hahah . tercapai jugak hajat nak beli novel TUNAS . aku memang minat gila karya Hlovate ni , memang tak boleh lari dari hidup aku . hihi . dari situ lah kot , aku belajar erti hidup sebenar . hehe . aku berjaya habeskan dalam masa sehari jugak laa . waaa , berbaloi laa baca novel ni . seriously , aku nak beli novel lain jugak . tak nak cari yang lain . nak Hlovate jugak .

 #iloveyouTunas .

okay then , aku nak cerita apa lagi eyy ? hmm . entah laa . hahaha .
my sis kata nak ajak pergi tengok Ombak Rindu . yeah
memang aku nak ikot lah kan . hehe . naseb laa dia bagi .

hope sangat bulan ni , dapat jadi bulan yang paling terbaik buat aku dan yang lain . bulan ni jugak yang akan tentukan result PMR aku , hopefully i will get the best .

#pray for me :)

chaoo .

No comments:

Post a Comment