Tuesday, January 17, 2012

Hye 2012

okay okay , since new year aku tak update . hihi . nampak kan aku ni busy gilaa~tak ada lah , cuma ambil masa nak buat benda baru . apa benda baru tu ey? hihi . keep it secret sudah kot . okay , firstly aku nak cerita pasal sambutan tahun baru hari tu . eh , for me tak lapuk lagi tau . hehe . 31.12.11 hari tu kan hari terakhir dalam 2011 .so malam tu bermalam dekat masjid negara , act , ikot kem . kem Himpunan 1000 Jiwa 1 Hati . ABJZ , Anda BIijak Jauhi Zina ~ hewhew . Alhamdulillah , banyak yang aku dapat dari kem tu walaupun 2hari 1 malam je . dalam jangka masa pendek tu aku kenal dengan 10orang yang sekarang jadi sahabat aku . sahabat dunia akhirat Inshaallah . aku dapat kenal jiha , faraah , atun , miza , syafika , kak syira , kak zie , kak puteri , kak aliyah and paling penting , kak Aten , our fasilitator . :) i miss u all already . seoga ukhwah yang terbina sentiasa terjalin hingga hujung nyawa kita semua . Amin ~

okay okay , sekarang pasal sekolah^___^
ye ye , nak tahu aku dapat kelas apa? yee , seperti yang dijangkakan , aku dapat kelas SC ! ye , SC SUKAN je pun . HAHAH . tak tak . aku dapat kelas akaun yang ada sc sukan sekali . siap jangka aku dapat jadi 'budak akaun'? haha . dengan result tak seberapa , alih alih dapat kelas akaun. Alhamdulillah, ni la rezeki namanya . :) bersyukur sgt . dari kelas tuu , timbul satu perasaan baru . perasaan nak berjaya . dunia . dan akhirat . cita cita aku sekarang , aku nak jadi pakar pemakanan :D hehe . boleh ke tidak lain kira , yang penting berusaha :) kan kan .aku tak menyesal tak dapat masuk kelas sc tulen . sebab bagi aku , semua ni Allah dah tetap kan . apa yang diberi , itu yang aku ambil. aku sekelas dengan geng aku laa . nisa je tercampak jadi 'budak sc' kesian dia sensorg . aku , fika , fara dengan intan je tak pisah pisah lagi lagi aku dengan fara . dari f1 satu kelas. haha . akrab kan persahabatan kteorg semua . walaupun tak sekelas, hubungan makin erat . semoga kita jadi sahabat dunia dan akhirat . Inshaallah .

okay okay , next ! yaa , pasal netball
haha , act aku dapat pegang jawatan setiausaha . hurr , Alhamdulillah laa sebab ada jawatan . at least dapat kutip markah koko :DD hee , semalam mula latihan pertama . maakk aihh , sumpah tak berdaya . yela kan , sebab aku lama gila tak training . mana tak terkejut aku punya otot otot kan . bad news , tiang bola jaring dua dua patah sebab ada budak gila pergi main dengan tiang tuu . tak pasal pasal aku dapat 'ceramah' free dangan cikgu mus . tapi Alhamdulillah , cikgu cakap kalau ada rezeki lepas raya cina ni dapat tiang baru dengan JAMINAN yang kami budak netball kena sentiasa jaga tiang tu sebelum jadi apa apa yang lebih teruk :)

okay okay . CHAOO dulu :D

No comments:

Post a Comment