Thursday, March 8, 2012

Menyepi Kejap

hai hai . Lama tak post . huaaaaaa , malas betul sekarang ni . tak tahu la kenapa . yang aku tahu aku makin busy dengan sekolah . macam macam pula kena buat . makin busy , makin cepat lah aku rasa masa berlalu . umur pun makin meningkat hari ke hari . lama aku tak blogging . bukan tak rindu . rindu juga nak taip panjang panjang . cerpen aku tu pun tergendala . kawan pun busy dah tanya cerpen tu dah siap belum . hanya mampu jawab , tidak je lah . haha . sabar okay ? aku bukannya apa , mood nak mengarang susah nak dapat sekarang . yelah , karangan sekolah pun tak seberapa ni pula nak buat cerita . wkwkwk . tak apa , masing masing ada kelebihan sendiri . aku tahu tu . kot aku boleh mahir dalam penulisan yang santai macam ni , aku lebih selesa kot . yelah , tatabahasa tak yah nak betul sangat kan? haha , tapi aku tak pernah benci BM ok? aku boleh jee . haha . hari tu exam , result tak berapa nak gempak sangat . 3 gagal doe . yang lain pun cukup makan jaa . sadis en? haha . sumpah sedih . tapi tak apa lah , aku tanam dalam diri yang aku kena usaha lebih dari dulu kalau aku nak SPM aku tu buat orang ternganga sebab result aku cemerlang . bukan result je , akidah aku juga . :) Inshaallah . gtg , bye

No comments:

Post a Comment