Tuesday, May 14, 2013

Big Step. Maybe.

:) Have a nice day? Yes? No? Alhamdulillah. Me, worst. A bit la. Tapi boleh go on lagi apa. Alhamdulillah lagi sekali. Hmm. You know what, hati kita ni kan, bila rasa berdosa, kita akan rasa diri kita hina. Yes, depan Allah. Itu lah yang utama. Setengah orang, bila dah taubat, dia ulang balik. Eh, takpe! Yang penting dia taubat lagi. Allah sukakan hambaNya yang gemar bertaubat. Past few days, aku ada rasa macam aku ni bersalah. Salah sangat. Aku berbalas mesej dgn bukan muhrim ku T_T  Allahurabbi. Aku rasa lain dah.
Then, dua hari lepas, dalam pukul 1 pagi, aku mesej 'dia' tu. Aku cakap yang aku tak nak la mesej selalu dengan dia segala. Alhamdulillah, dia okay :) Lega hati aku. 
Memang macam payah nak tinggal habit tu. Lumrah kut. Dah TERjadi darah daging. Nak kikisnya macam liat gila! HAHA. Okay, after that, esoknya dia mesej dia kata dia bagi number tu dekat sepupu dia. Aku macam pelik. Dulu pun jadi benda yang sama. And now, benda tu ulangbalik.? Huh? Macam pelik je. Macam keadaan ni kebetulan ke, ada apa apa. Heh. Entah lah. Yang aku tahu, mungkin aku akan tukar number. Oh , bukan MUNGKIN, tapi DAH tukar. Dah beli. Tak guna lagi je. Serius, aku tak dapat cerna langsung apsal dia tu buat macam tu. Heh. Tapi, positifkan diri sudahlah kan? ;)
Then, aku deactive Facebook and twitter. Haha. Tak penah penah dgn twitter sekali . Entah la, nak taknak aku buat semua bersebab. Aku rasa aku perlu.

First, memang sebab tgh midterm and nak SPM kut, nak try kurangkan bersosial di laman sosial. Blogging tu okay lagi rasanya.
Second, nak lari. Lari dari apa? Haha, dari ____________ . Okay, tak penting!
Haha. Third, aku rasa benda tu kadang-kadang melekakan aku sendiri. Hee. Ada good things tu ye jugak. Bukan bad things je kan.? 
Apa pun, sekarang memang tengah tumpu kat midterm. 
Err, tumpu tapi boleh update blog? Err, yes? Hahaha. Aku jenis study last minute untuk exam cemni.
SPM nanti, inshaAllah bukan style gini deh ^^,

DOAKAN AKU DALAM SPM NANTI YE :D

No comments:

Post a Comment